Mam laptop na gwarancji, ale nie ma już sklepu w którym go kupiłem. Co mam zrobić?

W każdej chwili możesz skorzystać z listy poniżej, wybrać producenta swojego sprzętu i wejść na stronę serwisową a następnie postępować zgodnie z instrukcją na ekranie.

 

Acer – http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6215

APC – http://www.apc.com/site/support/PL/pl/product/BE400-CP/ telefon – 00 800 491 15 68

Asus – http://asus-serwis.pl/info/kontakt

Brother – http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6215

Dell – http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/product_support/dpp_segmenter?c=pl&l=pl&s=gen&DoNotRedirect=y

HP – http://www8.hp.com/pl/pl/support-drivers/technical-support/index.html#3

Ibm – http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6215

Lenovo – http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6215

LG – http://www.lg.com/pl/wsparcie

Samsung – http://www.samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do

Sony – http://www.sony.pl/support/pl/repair

Toshiba – http://www.abservice.com.pl/kontakt.html

iiyama – http://www.iiyama.com/pl_pl/wsparcie/gwarancja-door-to-door/

WD – https://westerndigital.secure.force.com/WarrantyCheck?lang=pl

Seagate – http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/#

Gigabyte – http://www.dealer.gigabyte.pl/

Logitech – http://rma.fixit-service.com/login/register/

Serwis monitorów ekranowych oraz telewizorów (LCD i Plazma)
– PHILIPS, HYUNDAI, FUJITSU, RTS, AOC, SAMSUNG, TECHVIEW, KTC, HISENSE, QISDA
http://www.zolter.pl/kontakt.html

MSI – http://pl.msi.com/service/warranty-nb/

Naprawiamy sprzęt wszystkich marek

dell ibm toshiba lenovo acer sony samsung asus hp brother lg oki iiyama philips seagate _oc western_digital
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2012 Tech-Net
Wykonanie strony: soft&site