Jak przebiega naprawa i ile czasu zajmuje?

Naprawa zaczyna się od rozmowy z Państwem i w możliwie najdokładniejszy sposób ustalenia usterki na podstawie Państwa uwag co do działania Waszego sprzętu lub objawów które doprowadziły do awarii lub zaprzestania jego działania.

 

Następnie wprowadzamy dane lub je aktualizujemy do naszej bazy łącznie z dokładnym opisem wszystkich objawów uzyskanych w czasie wywiadu jaki z Państwem przeprowadziliśmy, tak aby nasz serwis mógł jak najszybciej zdiagnozować usterkę i ją usunąć.

 

Aby usunąć usterkę i jeśli zajdzie taka potrzeba wymienić uszkodzone części, kontaktujemy się z Państwem w sprawie kosztów naprawy i terminu jej realizacji, jeżeli koszty są zbyt wysokie jest to czas w którym można podjąć decyzję o rezygnacji z naprawy. Nigdy nie naprawiamy sprzętu bez zgody klienta, jeżeli diagnoza jest nie możliwa do wykonania bez naprawy to informujemy Państwa o takiej konieczności przy przyjęciu sprzętu do naprawy i już wtedy musicie Państwo podjąć decyzję o poniesieniu przewidzianych na taką operację kosztów. Jeżeli naprawa wymaga skasowania danych znajdujących się na dyskach, kontaktujemy się w sprawie zgody lub ewentualnej informacji jakie dane należy odzyskać.

 

Czas naprawy zazwyczaj jest bardzo krótki 1 lub 2 dni robocze, w przypadku typowych awarii może to być zaledwie kilka godzin i komputer wraca do klienta tego samego dnia w którym został nam powierzony. Takie możliwości zapewnia nam utrzymywany stan magazynowy części zamiennych oraz doświadczenie serwisu.  Jednak jeżeli musimy zamówić nietypowe części oczekiwanie na ich pozyskanie stanowi o długości naprawy, dotyczy to przeważnie elementów obudów laptopów itp. podzespołów oraz wymiany chipsetów płyt głównych i układów graficznych montowanych na stałe na płytach głównych laptopów, netbooków i tabletów.

Naprawiamy sprzęt wszystkich marek

dell ibm toshiba lenovo acer sony samsung asus hp brother lg oki iiyama philips seagate _oc western_digital
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2012 Tech-Net
Wykonanie strony: soft&site